THE M2 COUPÉ

BMW M2 COUPÉ
Kompaktowe wymiary w połączeniu z rozwiązaniami układu napędowego i jezdnego M, nadają nowej edycji tego dwudrzwiowego modelu fascynującą zwinność i kontrolowaną do granic możliwości charakterystykę prowadzenia. Cechy te odzwierciedla również ekspresyjna stylistyka zewnętrzna, o atletycznych proporcjach coupé. Ponadto nowoczesna koncepcja obsługi umożliwia indywidualizację ustawień i pozwala na intensywne odczuwanie radości z jazdy.

BMW M2 Coupé*:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 10,2–9,6
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 231–218

BMW M2 COUPÉ – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.


 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Wybitny sportowiec dający czystą radość z jazdy: 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo wyróżnia świetna charakterystyka mocy i soczyste, typowe dla M brzmienie. Układ Double VANOS, Valvetronic, High Precision Injection i turbosprężarka TwinScroll dają mu nieprzeciętną moc.
 Sportowa skrzynia Steptronic.

Sportowa skrzynia Steptronic.

8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic umożliwia bardzo sportową zmianę biegów. Zarówno automatycznie, jak i ręcznie łopatkami przy kierownicy lub dźwignią biegów, umożliwiając komfortową albo dynamiczną jazdę. W trybie SPORT PLUS i przy dźwigni w lewej pozycji S/M zmianę biegów skonfigurowano pod kątem najwyższych osiągów.
 Sportowy mechanizm różnicowy M.

Sportowy mechanizm różnicowy M.

Adaptacyjny układ jezdny M dostosowuje się elektronicznie do warunków nawierzchni i jazdy. Oprócz tego kierowca może wybrać przełącznikiem właściwości jezdnych charakterystykę pracy układu jezdnego – od komfortowej po wybitnie sportową i zwinną.
Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy.

Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy.

Adaptacyjny sportowy układ kierowniczy z funkcją Servotronic umożliwia bardziej bezpośrednie i zwinne kierowanie pojazdem przy mniejszym nakładzie siły. Reaguje na skręt kierownicy z różnym przełożeniem. Ułatwia to prowadzenie w sportowym stylu oraz zmniejsza nakład siły potrzebnej podczas parkowania i skręcania.

BMW M2 COUPÉ - STYLISTYKA

BMW XM
BMW XM
BMW XM
BMW XM
Przód.

Przód.

Charakterystyczny wygląd zewnętrzny nowego BMW M2 Coupé charakteryzują kompaktowe proporcje i klarowne linie. Pojedyncze reflektory przednie nawiązują do BMW 2002.
Karbonowy dach M.

Karbonowy dach M.

Karbonowy dach M będący elementem koncepcji inteligentnej lekkiej konstrukcji znacząco obniża masę pojazdu. Wykonany jest z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) i waży o około 6 kg mniej od stalowego dachu. Obniża to środek ciężkości pojazdu i zwiększa dynamikę jazdy.
Stylistyka tyłu.

Stylistyka tyłu.

Muskularne nadkola i typowe dla M krawędzie nadkoli podkreślają szeroką i mocną postawę nowego BMW M2 Coupé na drodze i w imponujący sposób demonstrują osiągi i atletyczny charakter. Lampy tylne są zupełnie nową interpretacją charakterystycznego kształtu litery L i rozciągają się szeroko na boki.
 Karbonowe fotele kubełkowe M.

Karbonowe fotele kubełkowe M.

Karbonowe fotele kubełkowe M z podświetlanym logo M2 i akcentami w kolorach M łączą w sobie lekkość i wyścigowy charakter foteli kubełkowych z funkcjonalnością foteli sportowych M. Ich dopasowany kształt zapewnia optymalne trzymanie boczne i komfort na długich trasach. Są kompatybilne z pasami wielopunktowymi i dlatego w pełni nadają się do motorsportu.**
  Kierownica M.

Kierownica M.

Kierownica skórzana M zapewnia sportowe, bezpośrednie wyczucie i pozwala wygodnie aktywować zaprogramowane konfiguracje M Drive jednym naciśnięciem przycisku.
 Zakrzywiony wyświetlacz BMW.

Zakrzywiony wyświetlacz BMW.

Jednoczęściowy w pełni cyfrowy zakrzywiony wyświetlacz BMW prezentuje informacje w dużym, przejrzystym formacie. Łączy w sobie wyświetlacz wskaźników o przekątnej 12,3″ i dotykowy wyświetlacz kontrolny o przekątnej 14,9″. Jego obsługa jest ergonomiczna i intuicyjna. Zakrzywiony, sprawiający wrażenie zawieszonego w powietrzu wyświetlacz wyróżnia delikatna i nowoczesna stylistyka.
BMW SERII 2 COUPÉ M - DANE TECHNICZNE.

DANE TECHNICZNE.

BMW SERII 2 COUPÉ M.

  • Moc przy obr/min: 338 kW (460 KM)


    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s


    Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP: 10,2-9,6 l/100 km*


    Emisja CO2, cykl mieszany: 231-218 g/km*


    *Wartości wstępne.
CENY I FINANSOWANIE NOWEGO BMW SERII 2 COUPÉ M.

USŁUGI FINANSOWE BMW DO NOWEGO BMW SERII 2 COUPÉ M.

Poznaj usługi finansowe BMW do nowego BMW SERII 2 COUPÉ M.
Każda z naszych ofert jest indywidualnie dopasowana do Twoich potrzeb i życzeń.

ZAPYTAJ O BMW M2 COUPÉ.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Zdunek Premium Sp. z o. o. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

BMW M2 Coupé***:
Zużycie paliwa, cykl mieszany WLTP w l/100 km: 10,2–9,6
Emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km: 231–218

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP znaleźć można na stronie.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

** Wyposażenie oferowane jest w połączeniu z opcjonalnym pakietem M Race Track

*** Wstępne wartości.

Aktualności.

Cel projektu: Zwiększenie wykorzystania energii pochodzącej ze słońca, szczególnie produkowanej w generacji rozproszonej, preferowana fotowoltaika (Gdańsk, Gdynia).

Wartość projektu: 482 203,05 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 302 261,70 zł


Utworzenie instalacji wykorzystywanych do zaspokojenia potrzeb własnych Wnioskodawcy o łącznej mocy instalacja o mocy 98,28 kW. Tym samym osiągnięte zostaną wskaźnik produktu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW oraz wskaźnik rezultatu: dodatkowa zdolność wytwarzania energii odnawialnej – moc instalacji 0,09828 MW. Dzięki projektowi osiągnięte zostaną również korzyści społeczno-ekonomiczne :zmniejszenie zapotrzebowania na energię końcową, ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza powstających podczas spalania paliw tradycyjnych, dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej z OZE, poprawa jakości życia mieszkańców, poprawa stanu środowiska przez zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery, poprawa zdrowia bezpośrednich użytkowników budynków wzrost wartości nieruchomości objętej projektem zwiększenie lokalnej atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej, wykorzystanie naturalnych zasobów bez konieczności pozyskiwania surowców z zewnątrz obniżenie kosztów za energię zmniejszenie szkód w środowisku związanych z wydobyciem surowców i wytwarzaniem energii z surowców naturalnych.