Dealer BMW Zdunek Gdańsk.
Jeżeli cechuje Cię wytrwałe dążenie do celu, troskę o Klienta łączysz z motywacją do osiągania jak najlepszych wyników, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:
KOORDYNATOR DZIAŁU ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY.
Do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie efektywnego wsparcia Działu Handlowego w zakresie planowania i administracji sprzedaży, w tym:
- Nadzór i kontrola pracy zespołu administracji sprzedaży,
- Księgowe przyjmowanie samochodów na magazyn,
- Wystawianie faktur zaliczkowych, korekt i faktur sprzedaży oraz przygotowywanie dokumentów do rejestracji pojazdów,
- Przygotowywanie kartotek pojazdów,
- Kontrola nad obiegiem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów, świadectw homologacji, dowodów rejestracyjnych,
- Kontrola rozliczeń,
- Nadzór nad raportowaniem i regularna, rzetelna praca z systemem CRM.
- Kontrola płatności i finansowania stocku,
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Umiejętności pracy w zespole oraz efektywnego zarządzania pracą,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Skrupulatność, dokładność i samodzielność w działaniu,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Idealnie znajomości systemu CRM,
- Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel),
- Prawo jazdy kat. B.
Po objęciu stanowiska otrzymasz:
- Umowę o pracę na zastępstwo z możliwością przedłużenia,
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Pracę w młodym, doświadczonym i zmotywowanym zespole,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Parking pracowniczy.